torstai 9. lokakuuta 2014

9 Päivää ensi-iltaan

Nella : No tässä on kyllä harvinaisen erikoinen tapaus. Siis olin minäkin ilmaisutaidon lukiossa, mutta en sentään ollut mikään stereotypinen angstinen kaappihipsteri. Nainen , live a little! Nella on ihan nätti ja sillä on varmaan ihan kiva persoonakin jos sitä oppii tuntemaan ja silloin kun se ei uhkaile muita ihmisiä. Ehkä se näkee mutkin vähän niinku yleisenä uhkana. Totuushan on se, että kaapista EI näe paremmin.

Tarja: Meillä on vähän niinku semmonen hattara-sipuli (viha-rakkaus) suhde. Tarja on kyllä persoonana tosi vaikee, perfektionistinen ja vähän ehkä pakko-oireinenkin. Mutta on siinä ne hyvätki puolet, jos se vaikka hellittäis joskus vähän. Joskus musta tuntuu että se on vähän ulkopuolinen ja sit mä pelkään et oon niinku joku sen ainut ystävä ja en mä nyt sellanen halua olla. Kauhee taakka. Mutta on se usein ollu muakin varten. On se kiva et se on niinku- around.


Lauri: Jaa-a. Mitäs Laurista nyt vois sanoa. Se on ajoittain ihan kivaa seuraa ja siinä on osittain juttuja mitkä joskus epähuomiossa vetää mua puoleensa. Mutta sit siinä on se semmonen perussuomalainen, mitäänsanomaton aikaansaamaton sohvaperuna puoli joka ei oo menossa mihinkään. Että ota siitä nyt selvää. Mutta se kyllä tarkottaa ihan hyvää. Ku sais nyt vaan otteen itsestään.


Marja-Riitta: Marjis. Kauheen takakiree tyyppi jotenkin. Voi tietty johtua siitä et meillä on ihan luonnolisia skismoja johtuen tästä yhestä ihmissuhteesta, mutta. Tiukka nainen, hieman vihanhallinta-ongelmia pinnan alla. Se tarvis kyllä kunnon jonku retriitin tai jonku.



-Ulla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti